مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 10:302021-01-09ورزشي

گفت و گوی خواندنی ایسنا با یکی از قوی ترین مردان ایران


از کودکی دوست داشت اجسام سنگین را از زمین جدا کند و سرانجام سر از رشته قوی ترین مردان درآورد تا با زدن 5 رکورد همه را غافلگیر کند.

و حالا دیگر برای خود اسم و رسمی دارد و همه او را به عنوان یکی از قوی ترین مردان ایران می شناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در 21 سالگی مقام سوم قوی ترین مردان ایران را کسب کرد و 5 دوره نیز قهرمان مسابقات جنوب کشور شد در سال 99 با شرکت در مسابقات قوی ترین مردان ایران در صفادشت استان البرز بار دیگر اراده آهنینش را به رخ همگان کشید و نایب قهرمان قوی ترین مردان ایران شد.

مسعود برزَم ورزشکاری که در دوران نوجوانی از لحاظ جسه و فیزیک بدنی دوستانش تفاوت داشت و هیکلی تر و وزن بالاتری داشت، دست از ورزش کردن برنداشته و حتی به گفته خودش اگر به عقب برگردد باز هم همین رشته ورزشی را انتخاب می کند.

این جوان ورزشکار 30ساله کهگیلویه و بویراحمدی که نائب مسابقات قهرمان قوی ترین مردان ایران طی سال 99 درصفادشت استان البرز شد، در خصوص زندگی ورزشی اش، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا توضیحاتی داده که شاید بهتر باشد از زبان خودش بخوانیم.

ایسنا: از چند سالگی وارد این رشته ورزشی شده اید؟ از 19 سالگی وارد این رشته ورزشی شدم، 21 سالگی توانستم مقاوم سوم قوی ترین مردان ایران را کسب کنم، دو مقام سومی قوی ترین مردان کشور دو مقام لیفت کشوری دارم و پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی خواندنی ایسنا با یکی از قوی ترین مردان ایران

گفت و گوی خواندنی ایسنا با یکی از قوی ترین مردان ایران