مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:252021-01-09حوادث

وقوع شکار 23 قطعه کبک در شاهرود /4 متخلف دستگیر شدند


رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه طی دو عملیات گوشت شکار، چند قطعه کبک یخ زده و 23 قطعه کبک زنده کشف شد، گفت: در این راستا چهار متخلف دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

- علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه مأموران یگان حفاظت گارد محیط زیست گروه سیار اداره محیط زیست شاهرود طی گشت و کنترل از مناطق استحفاظی به یک زوج مشکوک شدند، ابراز داشت: این افراد مقداری جگر شکار یخ زده و یک قطعه کبک در داخل پلاستیکی پنهان کرده بودند.

وی ضمن بیان اینکه با هماهنگی با قاضی کشیک و همکاری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت از منزل این زوج با رعایت موازین شرعی و قانونی بازرسی به عمل آمد، ابراز داشت: چندین قطعه کبک یخ زده و مقداری گوشت شکار از منزل این دو نفر کشف و توقیف و متهمان نیز تحویل کلانتری شدند.

رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه مأموران یگان حفاظت گارد محیط زیست پناهگاه حیات وحش با همکاری گلوگاه بازرسی تیل آباد موفق به دستگیری دو نفر متخلف شدند، ابراز داشت: این افراد با یک قبضه سلاح ساچمه زنی مجاز اقدام به شکار 23 قطعه کبک کرده بودند که پرونده آن ها تحویل مراجع قضایی شد.

قربانلو بابیان اینکه خسارت ناشی از شکار و صید وارده به محیط زیست به هیچ عنوان قابل جبران نیست، تصریح کرد: متخلفان بسته به نوع شکار به حب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع شکار 23 قطعه کبک در شاهرود /4 متخلف دستگیر شدند

وقوع شکار 23 قطعه کبک در شاهرود /4 متخلف دستگیر شدند