مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:452021-01-09سياسي

انتقاد از میزان جوایز جایزه سال استیکر و عدم حمایت وزارت ارتباطات


در نشست خبری دومین جایزه سال استیکر انتقاداتی درباره حمایت نکردن وزارت ارتباطات و نهادهایی که مرتبط با موضوع فضای مجازی هستند، مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری دومین جایزه سال استیکر با حضور میثم عسگری مدیرعامل پیام رسان آی گپ، بهرام عظیمی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی اعضای هیأت داوران جایزه سال استیکر در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی در ابتدا با ارائه گزارشی از دوره قبلی جایزه سال استیکر بیان کرد: بعد از برپایی دوره اول جایزه استیکر، با بازخورد خوبی از سوی هنرمندان مواجه شدیم که 50 استیکر ثابت انتخاب شد و برای اولین بار در ایران بحث استیکرهای ایرانی و بومی را مطرح کردیم که کسی در این حوزه پیش قدم نمی شد.

وی گفت: خوشبختانه این رویداد برای بار دوم کلید خورد و حضور پرتعداد هنرمندان در سه حوزه کارتون، تصویرسازی و انیمیشن چشمگیر بود.

دوره قبل 50 بسته 20 تایی انتخاب شد که همگی از شخصیت های ایرانی بودند و آی گپ اجازه انتشار این استیکرها را که همگی شخصیت های فرهنگی و اسطوره ای بودند، در دیگر نرم افزارها داد.

شجاعی طباطبایی درباره فراخوان امسال که استیکر متحرک را نیز شامل می شد، توضیح داد: امسال مؤسسه آی گپ به این نتیجه رسید که خیلی از کارها قابلیت متحرک سازی دارد و به همین دلیل 30 بسته 20 تایی آثار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از میزان جوایز جایزه سال استیکر و عدم حمایت وزارت ارتباطات

انتقاد از میزان جوایز جایزه سال استیکر و عدم حمایت وزارت ارتباطات