مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:152021-01-09بين الملل

تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تضعیف محور مقاومت ناکام ماند


اگر ملت های کشورهای محور مقاومت حضور گسترده ای در مقابله با تروریست های داعش و ائتلاف غرب نداشتند مسلماً پیروزی ها ادامه پیدا نمی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عماد نجار در گفت وگو با برنامه سلام سردار رادیو مقاومت اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تلاش های زیادی را برای تضعیف محور مقاومت انجام داد اما هیچکدام از این تلاش ها به سرانجام نرسید و کشورهای محور مقاومت به هیچ عنوان اجازه ندادند توطئه های اسراییل جامه عمل به خود بپوشاند.

وی ادامه داد: آثار مقاومت را در کشورهای عراق،سوریه،لبنان و حتی یمن که مورد تعدی تعدادی از کشورهای منطقه با حمایت آل سعود قرار گرفته بود به عینه مشاهده کردیم و مقاومت مردم یمن باعث شد بین امارات و رژیم آل سعود اختلاف زیادی به وجود بیاید و آنها هرکدام یکدیگر را عامل شکست در جنگ علیه مردم بی دفاع یمن بدانند.

نجار یادآور شد: به همین خاطر هر روز شاهد جدا شدن یک یک کشورها از ائتلافی هستیم که برای تضعیف محور مقاومت به وجود آمده بود.

این کشورها توان ایستادگی در برابر ملت های عضو کشورهای محور مقاومت را ندارند و هم پیمانان آنها از جمله رژیم صهیونیستی و و آمریکا نتوانستند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تضعیف محور مقاومت ناکام ماند

تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تضعیف محور مقاومت ناکام ماند