مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 14:102021-01-09اقتصادي

1720 تن آرد به نانوایی های شهرستان شاهرود اختصاص یافت


سرپرست فرمانداری شاهرود از فعالیت 240 واحد پخت نان در این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و 720 تن آرد سهمیه این تعداد نانوایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی بعدازظهر شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شاهرود به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه 240 واحد پخت نان در این شهرستان فعال است، ابراز داشت: یکی از مشکلات عمده این نانوایی ها پراکندگی و صدور مجوزهای سلیقه ای به آن ها است که می بایست برای رفع آن چاره جویی کرد.

وی بابیان اینکه سهمیه آرد نانوایی های شهرستان شاهرود یک هزار و 720 تن است، افزود: با این میزان سرانه آرد مصرفی برای هر فرد در ماه حدود 7.

5 کیلوگرم برآورد می شود.

سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه مهم ترین راه حل در نظر گرفته شده برای پراکندگی نانوایی ها تعدیل و بازنگری برخی از آن ها است، ابراز داشت: این اقدام می تواند ضمن جلوگیری از تخلفات به درآمدزایی بیشتر نانوایی های شهرستان نیز کمک کند.

جلالی بابیان اینکه نبود آموزش لازم برای نانوایی باعث مشکلاتی نظیر عدم کیفیت نان مصرفی خانوارها شده است، تصریح کرد: مهارت افزایی، آموزش و بهبود سلامت نان سه عاملی که می تواند به ماندگاری این محصول بسیار کمک کند و علاوه بر آن نظارت ارگان ها و دستگاه های ذی ربط نیز باید مکمل آن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1720 تن آرد به نانوایی های شهرستان شاهرود اختصاص یافت

1720 تن آرد به نانوایی های شهرستان شاهرود اختصاص یافت