مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 16:052021-01-09حوادث

کشف پرونده 4 هکتاری زمین خواری در اردبیل


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف پرونده 4 هکتاری زمین خواری به ارزش 27 میلیارد و 638 میلیون ریال در روستای بنفشه درق شهرستان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار هوشنگ حسینی اظهار کرد: در اجرای دومین مرحله طرح تشدید مبارزه با زمین خواری ابلاغی از پلیس امنیت اقتصادی ناجا و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی دولتی توسط 2 نفر از ساکنان روستای بنفشه درق شهرستان اردبیل و زمین خواری های صورت گرفته در این روستا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با تشکیل پرونده و بررسی کارشناسی موضوع، از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل و پی بردند که زمین خواری در 2 منطقه از این روستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به هماهنگی قضایی در این رابطه، افزود: با همراهی کارشناس، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل اعزام شدند و 4 هکتار از اراضی این روستا را که به صورت غیرقانونی تخریب، مسطح سازی، تصاحب و تصرف شده بود را رهاسازی و آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: ارزش پرونده زمین خواری کشف شده بنا به اعلام نظر کارشناسان، 27 میلیارد و 638 میلیون ریال برآورد شده است.

حسینی تصریح کرد: متهمان این پرونده زمین خواری با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پرونده 4 هکتاری زمین خواری در اردبیل

کشف پرونده 4 هکتاری زمین خواری در اردبیل