مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 04:552021-01-10ورزشي

دربی خاص برای 13 بازیکن و یک یاغی/ خلاء بزرگ همچنان پا بر جاست!


نود و چهارمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برگزار می شود که بازهم خلاء بزرگ غیبت تماشاگران احساس می شود اما برای برخی بازیکنان دو تیم یک دربی جذاب در پیش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار می شود.

رقابتی سنتی که در بیست و دوم روز از اولین ماه زمستان سال 1399 برگزار می شود اما بر خلاف معمول خبری از شعارهای داغ فوتبالی در استادیومی که این روزها صدای ضبط شده تماشاگران پخش می شود نخواهد بود.

دیداری که به خاطر کری های شدید فوتبالی بین علاقمندان دو تیم به معروف ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران و یکی از دربی های بزرگ دنیا تبدیل شده است.

نبود تماشاگران برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی در حالی به یک سالگی خود نزدیک می شود که پس از شروع ویروس کرونا در ورزش همچنان اجازه ای برای هیاهو روی صندلی های ورزشگاه آزادی ندهد.

دیداری که در نبود تماشاگران می تواند فرصت خیلی خوبی برای 13 بازیکن و یک یاغی سرخابی برای عدم احساس فشار هواداران روی شانه هایشان که اولین تجربه خود را می توانند پشت سر بگذارند باشد.

حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، آرمان رمضانی، مهدی مهدی خانی و علی شجاعی هفت بازیکن پرسپولیس هستند که تا به حال طعم دربی را نچشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی خاص برای 13 بازیکن و یک یاغی/ خلاء بزرگ همچنان پا بر جاست!

دربی خاص برای 13 بازیکن و یک یاغی/ خلاء بزرگ همچنان پا بر جاست!