مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:252021-01-10اقتصادي

ایجاد بیش از 600 کد رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای


کد رشته محل برخی رشته ها که بازار کار و تقاضایی نداشتند صفر شده و به جای آن رشته های جدیدتری تعریف شد به طوری که طی دو سال بالای 600 کد رشته محل جدید ایجاد شد.

- ابراهیم صالحی عمران درگفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای ملزم است آموزشی را ارائه دهد که منتهی به نیاز جامعه و بازار کار شود در این راستا بسیاری از سرفصل های دروس دانشگاهی را تغییر داده و اکنون سرفصل های ارائه شده مطابق با نیاز روز جامعه است.

وی ادامه داد: در تعیین سرفصل ها نیز دانشگاه فنی و حرفه ای، صنعت و آموزش و پرورش با همکاری هم سرفصل ها را تعیین کرده اند و اکنون بیش از یکسال است که دانشجویان دانشگاه با سرفصل های جدید وارد دانشگاه می شوند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: کد رشته محل برخی رشته ها که بازار کار و تقاضایی نداشتند نیز صفر شده و به جای آن رشته های جدیدتری تعریف شد به طوری که طی دو سال گذشته بالای 600 کد رشته محل جدید ایجاد شده است.

وی افزود: این کد رشته ها به بازار کار نزدیک تر است و این ها بخشی از کارهایی است که دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای طرح ساماندهی دانشگاه انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 600 کد رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای

ایجاد بیش از 600 کد رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای