مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:052021-01-10پزشكي

«کرونا» نوبت دهی تلفنی مطب ها را ساماندهی کرد


رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه نوبت دهی تلفنی مطب ها با شیوع بیماری کرونا ساماندهی شد گفت: نمی گویم وضعیت کاملا ایده آل است اما نسبت به قبل روند بهتری را شاهد هستیم .

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کنترل بیماری کرونا در همدان روند خوبی دارد و امیدوارم همچنان این روند ادامه داشته باشد اظهار کرد: نگرانیم مردم وضعیت را عادی بدانند و بار دیگر شاهد افزایش تعداد موارد ابتلا باشیم که توصیه می کنیم برای مواجهه با این اتفاق همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای نسخه نویسی الکترونیک در سطح استان افزود: این طرح در حال اجراست اما هنوز مشکلات زیرساختی وجود دارد که امیدواریم سریعتر حل شود.

رییس نظام پزشکی همدان بیان کرد: امیدواریم نسخه نویسی الکترونیک بتواند در ارائه خدمات بهتر و با سرعت بیشتر موثر باشد اما در حال حاضر چون کار به تازگی آغاز شده دارای مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری است و روند کمی کند است اما با ایرادها در نتیجه سهولت ارائه خدمات را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به کنترل ازدحام بیماران در مطب ها و کلینک های همدان عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر نسبت به گذشته وضعیت خوبی را شاهد هستیم به طوری که کرونا هم باعث شد نوبت های دهی تلفنی شکل بهتری به خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» نوبت دهی تلفنی مطب ها را ساماندهی کرد

«کرونا» نوبت دهی تلفنی مطب ها را ساماندهی کرد