مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:252021-01-10سياسي

صدور پروانه اضطراری نوسازی برای خانه های در حال فرو ریزش منطقه 12


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امکان صدور پروانه های اضطراری برای خانه های در حال فرو ریزش منطقه 12 و محله هرندی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سالاری در دویست و شصت و سومین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور با اشاره بر پیگیری وضعیت خانه های در حال تخریب و نا امن محدوده منطقه 12 شهرداری تهران، گفت: حدود 3 ماه پیش در ادامه بازدیدهای میدانی از مناطق 22 گانه در راستای ایفای نقش نظارتی کمیسیون شهرسازی و معماری با حضور در ساختمان شهرداری منطقه 12 به بررسی پرونده های شهرسازی این منطقه در ملاقات با شهروندان منطقه پرداختم، در این میان با تعداد زیادی از شهروندان و گروه های جهادی مواجه شدم که نگرانی جدی بابت فروریزش خانه های محلات فرسوده منطقه 12 به خصوص محله هرندی داشتند.

سالاری ادامه داد: موضوع را از شهردار منطقه پیگیری کردم اما متاسفانه به دلیل اینکه تنها شیوه صدور پروانه در شهر تهران و تمام شهرهای کشور، پروانه تخریب و نوسازی است، شهرداری منطقه توانایی صدور مجوز برای به سازی و ایمن سازی این خانه ها را نداشت.

وی با بیان اینکه صدور پروانه تخریب و نوسازی دارای فرآیند بسیار بروکراتیک است و نیاز به استعلام های قابل توجهی از سازمان ها و نهادهای درون شهرداری و خارج از آن دارد، اظهار داشت: املاک ریزدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه اضطراری نوسازی برای خانه های در حال فرو ریزش منطقه 12

صدور پروانه اضطراری نوسازی برای خانه های در حال فرو ریزش منطقه 12