مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:352021-01-10سياسي

سه زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند


سه عضو یک خانواده که به دلیل محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می کردند، با گذشت شاکی و همزمان با سفر رییس کل دادگستری کردستان به مریوان از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان در سفر به مریوان، ضمن بازدید از قسمت های مختلف  مجموعه اصلاحی و تربیتی زندان مریوان با مددجویان نیز به صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.

وی در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از اجرای بسیار خوب طرح پایش و غربالگری زندانیان در شهرستان مریوان اعلام کرد: تعداد زندانیان آزاد شده نسبت به جمعیت کیفری در زندان مریوان در اجرای طرح پایش زندانیان کار بسیار خوب و ارزنده ای است.

وی بیان کرد: این موضوع حاکی از حضور مستمر قضات در زندان و همچنین تعامل و تلاش و کوشش مسوولان زندان و دادگستری در این شهرستان است.

رییس کل دادگستری کردستان کمبود فضای فیزیکی و امکانات را یکی از مهمترین مشکلات زندان شهرستان مریوان دانست و اظهار داشت: فضای کافی و امکانات مناسب لازمه اجرای دقیق فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان ها است لذا در این راستا می طلبد مسئولین اجرایی استان و شهرستان نسبت به شناسایی زمین مناسب برای ساخت زندان جدید مریوان اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند

سه زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند