مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:402021-01-10سياسي

خیرین بافقی 10 زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند


همکاری و مساعدت مالی جمعی از خیرین بافقی، منجر به آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد مالی و حل و فصل پرونده شش محکوم مالی در شرف حبس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بافق، اسماعیل دهقان شوازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از افراد به علت عدم توانایی در پرداخت بدهی مالی راهی زندان شده که علاوه بر از دست دادن شغل، تبعاتی همچون مختل شدن زندگی خانوادگی و موقعیت های اجتماعی دیگر را برای آنان در بردارد.

وی کاهش جمعیت کیفری زندان ها را حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از دغدغه های اصلی دستگاه قضا آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

رییس دادگستری شهرستان بافق گفت: همکاری و تعامل خیرین با ستاد دیه و دستگاه قضایی می تواند آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده، تسهیل و تسریع نماید.

دهقان شوازی  تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده را جوشش عشق و نوع دوستی دانست و تصریح کرد: توفیق تنها نصیب افرادی می شود که با فطرتی پاک و نگاهی کریمانه دست یاری به سوی همنوع خود دراز کرده و بخشندگی و کرامت و سخاوت خود را متجلی می سازند.

انتهای پیام/ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین بافقی 10 زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند

خیرین بافقی 10 زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند