مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:452021-01-10سياسي

ضرورت توجه به معماری اسلامی در ساخت و سازها


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی توجه به معماری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سالیان سال است که این موضوع نادیده گرفته شده و حتی در برخی مواقع در سازه های ساختمانی از نمادهای غیر اسلامی و شیطان پرستی استفاده می شود که نیازمند توجه جدی نظام مهندسی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی توجه به معماری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سالیان سال است که این موضوع نادیده گرفته شده و حتی در برخی مواقع در سازه های ساختمانی از نمادهای غیر اسلامی و شیطان پرستی استفاده می شود که نیازمند توجه جدی نظام مهندسی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اظهار کرد: نبود نظارت فنی و مهندسی، در نظر نگرفتن ارزش های اسلامی، نبود ایمنی و مقاوم سازی از جمله چالش های ساخت و ساز در استان است که باید نظام مهندسی برای از میان برداشتن آن ها اقدام عملی جدی داشته باشد.

وی با تاکید بر توسعه سازمان نظام مهندسی و نقش آن در توسعه کشور، گفت: عمل به قانون و اجرای دقیق شرح وظایف سازمان مهندسی می تواند چالش های حوزه ساختمان سازی را مدیریت کند.

وی، زلزله را چالش جدی شهر تبریز در حوزه ساخت و ساز عنوان کرد و گفت: بررسی اجمالی مناطق حاشیه نشین تبریز نشان می دهد که در هنگام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به معماری اسلامی در ساخت و سازها

ضرورت توجه به معماری اسلامی در ساخت و سازها