مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:002021-01-10اقتصادي

توزیع چک های جدید در 1400/ برای ثبت در سامانه صیاد اقدام کنید


طبق اعلام بانک مرکزی از آنجا که با توزیع چک های جدید در سال آینده ثبت چک در سامانه صیاد اجباری می شود، متقاضیان به منظور آشنایی بیشتر با روند ثبت چک در سامانه صیاد از هم اکنون در این سامانه چک های خود را به صورت اختیاری ثبت کنند.

- طبق اعلام بانک مرکزی از آنجا که با توزیع چک های جدید در سال آینده ثبت چک در سامانه صیاد اجباری می شود، متقاضیان به منظور آشنایی بیشتر با روند ثبت چک در سامانه صیاد از هم اکنون در این سامانه چک های خود را به صورت اختیاری ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به آغاز امکان ثبت اختیاری چک های صادره و دریافتی در سامانه صیاد از روز گذشته، تقاضا می شود صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک به منظور آشنایی و سهولت در کار ثبت چک در سامانه صیاد، از هم اکنون چک های صادره و دریافتی خود را در این سامانه و از طریق برنامک های موبایلی مورد تایید بانک مرکزی که اسامی آنها در درگاه شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت(شاپرک) منتشر شده است، ثبت کنند.

بدیهی است ارائه خدمات بهتر از طرف شبکه بانکی نیاز به تعامل بیشتر مشتریان دارد، بنابراین بانک مرکزی و شبکه بانکی با اعتقاد به این مهم از هموطنان و دریافت کنندگان خدمات شبکه بانکی درخواست می شود به منظور تسهیل در ارایه خدمات بهتر در زمینه چک از هم اکنون از بستر ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع چک های جدید در 1400/ برای ثبت در سامانه صیاد اقدام کنید

توزیع چک های جدید در 1400/ برای ثبت در سامانه صیاد اقدام کنید