مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:352021-01-10اقتصادي

مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در کرمانشاه توسعه می یابند


مجری طرح توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در کرمانشاه از در دست توسعه بودن مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مجری طرح توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در کرمانشاه از در دست توسعه بودن مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان خبر داد.

مسعود مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان، گفت: افزایش تعداد این مراکز در برنامه استان است، چون این مراکز در کنار ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی، می توانند در افزایش تولید محصولات کشاورزی هم نقش اثرگذاری داشته باشند.

مرادی با بیان اینکه مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیر دولتی بازوهای توانمند توسعه بخش کشاورزی از طریق مهندسی سازی فرآیندهای تولید هستند، گفت: توسعه این مراکز جزو اولویت های استان است.

مجری طرح توسعه مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیر دولتی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های ویژه استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی، گفت: کرمانشاه یکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می شود، لذا توسعه چنین مراکز غیردولتی می تواند در افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی استان اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در کرمانشاه توسعه می یابند

مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در کرمانشاه توسعه می یابند