مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:002021-01-10سياسي

آزاد شدن سه عضو یک خانواده از زندان


با گذشت شاکی و همزمان با سفر رییس دادگستری استان به شهرستان مریوان سه عضو یک خانواده که به دلیل محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می کردند آزاد شدند.

- ایسنا/کردستان با گذشت شاکی و همزمان با سفر رییس دادگستری استان به شهرستان مریوان سه عضو یک خانواده که به دلیل محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می کردند آزاد شدند.

رییس کل دادگستری کردستان امروز یکشنبه (21 دی ماه) در ادامه سفرهای شهرستانی خود در بازدید از زندان شهرستان مریوان، ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مجموعه اصلاحی و تربیتی با مددجویان نیز به صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اجرای بسیار خوب طرح پایش و غربالگری زندانیان در شهرستان مریوان اظهار کرد: تعداد زندانیان آزاد شده نسبت به جمعیت کیفری در زندان مریوان و در اجرای طرح پایش زندانیان بسیار خوب و ارزنده بوده که این موضوع حاکی از حضور مستمر قضات در زندان و همچنین تعامل و تلاش و کوشش مسئولین زندان و دادگستری در این شهرستان است.

رییس کل دادگستری کردستان کمبود فضای فیزیکی و امکانات را یکی از مهمترین مشکلات زندان شهرستان مریوان قلمداد و عنوان کرد: فضای کافی و امکانات مناسب لازمه اجرای دقیق فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد شدن سه عضو یک خانواده از زندان

آزاد شدن سه عضو یک خانواده از زندان