مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:102021-01-10اقتصادي

فعال شدن سامانه چک صیاد در اپلیکیشن 724


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، با دستور بانک مرکزی از امروز صادرکنندگان و استفاده کنندگان چک های بانکی می توانند بدون مراجعه به بانک، - با دستور بانک مرکزی از امروز صادرکنندگان و استفاده کنندگان چک های بانکی می توانند بدون مراجعه به بانک، فرآیندهای ثبت، تایید و انتقال چک را در سامانه صیاد انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، با دستور بانک مرکزی از امروز صادرکنندگان و استفاده کنندگان چک های بانکی می توانند بدون مراجعه به بانک، فرآیندهای ثبت، تایید و انتقال چک را در سامانه صیاد انجام دهند.

دسترسی به سامانه صیاد از طریق اپلیکیشن 724 ، بسیار ساده است.

724 جز اولین اپلیکیشن های پرداختی کشور است که با راه اندازی گزینه سامانه صیاد ، ضمن تنوع گزینه های خدماتی خود، این فرصت را برای کاربران فراهم کرده که در 24 ساعت شبانه روز، به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به بانک اطلاعات دقیق چک را در کمال امنیت اعتبارسنجی کنند.

روبابط عمومی بانک مرکزی در آخرین اطلاعیه خود، به شهروندان توصیه کرده که از اپلیکیشن های مورد تایید شاپرک (شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) استفاده کنند؛ و اپلیکیشن 724، یکی از معتبرترین اپلیکیشن های پرداختی کشور، در صدر این فهرست نشسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن سامانه چک صیاد در اپلیکیشن 724

فعال شدن سامانه چک صیاد در اپلیکیشن 724