مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:252021-01-10سياسي

دانشکده هنرهای سنتی در بروجرد راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی برای راه اندازی دانشکده هنرهای سنتی در بروجرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امین قاسمی امروز یکشنبه در حاشیه دیدار مشترک با علاالدین بروجردی معاون امور بین الملل دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: به موجب این جلسه مقرر شد یک دانشکده کاربردی به منظور توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی با اولویت ورشو سازی و قلم زنی در بروجرد راه اندازی شود.

وی افزود: پیرو این گفتگو با خانم پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور نیز ملاقاتی داشتیم که خوشبختانه ایشان نیز، قول همکاری و مساعدت لازم را دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه شهر بروجرد در سال 1398 توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان شهر ملی ورشوسازی انتخاب شد، تاکید کرد: جهت تأسیس دانشکده هنرهای سنتی در بروجرد، سرمایه گذار واجد شرایط نیز برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: با توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم به منظور افزایش تولید صنایع دستی در بروجرد، این شهر به عنوان نامزد دریافت عنوان شهر جهانی ورشو به شورای جهانی صنایع دستی نیز معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده هنرهای سنتی در بروجرد راه اندازی می شود

دانشکده هنرهای سنتی در بروجرد راه اندازی می شود