مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:302021-01-10ورزشي

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد


در حکمی از سوی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، اعظم کریمی سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شد.

- در حکمی از سوی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، اعظم کریمی سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی، در حکمی از سوی محمدتقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، اعظم کریمی سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب و معرفی شد.

وی دانشجوی دکتری علوم ارتباطات اجتماعی و از فعالان با سابقه ورزش و جوانان کشور است.

وی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و از فعالان رسانه ای برنامه ساز و کارشناس مجری صدا و سیما بوده و سابقه همکاری در نهادها و دستگاه های اجرایی ملی و ادارات کل ورزش و جوانان استانها را در کارنامه کاری دارد.

همچنین رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با اهدای یک لوح تقدیر و تشکر از زحمات ناهید مرشدی که پیش از این در سمت نایب رییسی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی جمهوری اسلامی فعالیت می کرد، برای وی آرزوی موفقیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد