مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 13:202021-01-10ورزشي

جنگ مادرید با لالیگا ؛ از حق پخش، VAR تا سفر پردردسر به پامپلونا


صحبت های زیدان و کورتوا پس از بازی و عصبانیت رئالی ها مبنی بر عدم لغو بازی باعث شده تا لالیگا عصبانی شود و همین مسئله آتش جنگ بین آنها را شعله ور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه ال سادار مقابل اوساسونا به تساوی بدون گل رسید.

بخوانید) رسانه ها گزارش دادند که این درخواست با عدم موافقت لالیگا روبه رو شد و همین مسئله نزاع بین رئال و لالیگا را داغ تر کرد.

*جنگ های رئال با لالیگا ؛ مادرید هیچ وقت درخواست لغو نداده! اولین باری نیست که رئال مادرید و ریاست لالیگا با هم مجادله می کنند ولی به نظر می رسد سفر به پامپلونا این درگیری را تشدید کرده است.

رئال از ابتدا به خاطر حق پخش تلویزیونی، سوپرلیگ اروپا و ویدیوچک با لالیگا به مشکل برخورده و آخرین داستان آنها به سفر به پامپلونا بازمی گردد.

رئال مادرید با اینکه شب گذشته دیدارش با اوساسونا به پایان رسیده ولی به دلیل شرایط جوی همچنان در پامپلونا مانده است و قادر نیست که به مادرید بازگردد.

برخی از خبرنگاران اسپانیایی گزارش دادند که به دلیل بازی حساس نیمه نهایی کوپادل ری بین رئال و بیلبائو، تیم زیدان شاید دیگر به مادرید بازنگردد و مستقیماً راهی مالاگا و بازی جام حذفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ مادرید با لالیگا ؛ از حق پخش، VAR تا سفر پردردسر به پامپلونا

جنگ مادرید با لالیگا ؛ از حق پخش، VAR تا سفر پردردسر به پامپلونا