مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 14:252021-01-10پزشكي

تولید روزانه 600 هزار ماسک در همدان/ صادارت ماسک به چهار استان


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از تولید روزانه 600 هزار ماسک در همدان خبر داد و گفت: همدان به عنوان استان معین به 4 استان ماسک صادر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ایرج خدادادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود انسولین در داروخانه های استان اظهار کرد: سهمیه انسولین از طریق ثبت آمار بیماران در معاونت درمان و توزیع توسط وزارت بهداشت با روند خاصی انجام می شود.

وی با بیان اینکه انسولین ارزبری بیشتری دارد و گران ترین داروی وارداتی است گفت: وزارت بهداشت هرماه محموله هایی را وارد می کند و طبق روند خاصی توزیع می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تاکید به اینکه با وجود تحریم ها تعداد قابل توجهی انسولین در این ایام وارد کشور شده و در آینده نیز وارد می شود افزود: حتی ورود مواد اولیه دارو نیز به کشور تحریم شده بود که وزارت بهداشت توانست با رویکردی آن را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه میزان توزیع انسولین نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این در حالی است که تعداد مبتلایان به دیابت در استان کمی روند افزایشی داشته است گفت: در روند توزیع انسولین در استان بین بیماران، داروخانه های منتخب استان به وزارت بهداشت معرفی شده اند و انسولین های وارد شده در اختیار این داروخانه ها قرار می گیرد تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 600 هزار ماسک در همدان/ صادارت ماسک به چهار استان

تولید روزانه 600 هزار ماسک در همدان/ صادارت ماسک به چهار استان