مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 14:352021-01-10پزشكي

تولید روزانه 600 هزار عدد ماسک در همدان/ صادارت ماسک به چهار استان


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از تولید روزانه 600 هزار عدد ماسک در همدان خبر داد و گفت: همدان به عنوان استان معین به 4 استان ماسک صادر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ایرج خدادادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود انسولین در داروخانه های استان اظهار کرد: سهمیه انسولین از طریق ثبت آمار بیماران در معاونت درمان و توزیع توسط وزارت بهداشت با روند خاصی انجام می شود.

وی با بیان اینکه انسولین ارزبری بیشتری دارد و گران ترین داروی وارداتی است گفت: وزارت بهداشت هر ماه محموله هایی را وارد می کند که طبق روند خاصی توزیع می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تاکید به اینکه با وجود تحریم ها تعداد قابل توجهی انسولین در این ایام وارد کشور شده و در آینده نیز وارد می شود افزود: حتی ورود مواد اولیه دارو نیز به کشور تحریم شده بود که وزارت بهداشت توانست با رویکردی آن را تامین کند.

وی ادامه داد: میزان توزیع انسولین نسبت به سال گذشته کاهش داشته و این در حالی است که تعداد مبتلایان به دیابت در استان کمی روند افزایشی داشته است.

خدادادی گفت: در روند توزیع انسولین در استان بین بیماران، داروخانه های منتخب استان به وزارت بهداشت معرفی شده اند و انسولین های وارد شده در اختیار این داروخانه ها قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 600 هزار عدد ماسک در همدان/ صادارت ماسک به چهار استان

تولید روزانه 600 هزار عدد ماسک در همدان/ صادارت ماسک به چهار استان