مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 16:352021-01-10ورزشي

رقابت نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته سوم فوتبال


در هفته دوم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های فوتبال کشور فصل 1400-1399 تیم پیام بادامک قائنات به مصاف سیمان شاهرود می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پس از کش وقوس های فراوان بالاخره تیم فوتبال پیام بادامک قائنات به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی به لیگ دسته سوم باشگاه های فوتبال کشور فصل 1400-139 معرفی شد.

رایزنی های بی محابای مسوولان ورزشی خراسان جنوبی و تلاش های خستگی ناپذیر فوتبال دوستان این مرز و بوم نتیجه داد و حامی برای مخارج این تیم جویای نام در ماراتن ملی اعلام موجودیت کرد.

هنوز چند صباحی از دلخوشی فعالان عرصه ورزش و علاقمندان به حضور نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور نگذشته بود که خبر آمد حامی مالی تیم بادامک قاینات در دقیقه 90 و درست یک روز مانده به آغاز رقابت ها جازده، قرارداد فی مابین را ملقی اعلام کرده و مسئولان آن را با چالشی بزرگ روبه رو نموده است.

پس از این خلف وعده ها با رایزنی های نماینده مردم شهرستان های زیرکوه و قاینات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان ورزشی بالاخره زمینه حضور فعال تیم بادامک قاینات در مسابقات لیگ لیگ دسته سوم فوتبال و میزبانی شایسته خراسان جنوبی از این رقابت ها فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته سوم فوتبال

رقابت نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته سوم فوتبال