مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 17:502021-01-10سياسي

واکسن فایزر وارد کشور نشده است


رییس جمعیت هلال احمر ضمن تکذیب ورود واکسن فایزر به کشور، توضیح داد: اینکه گفته می شود جمعیت هلال احمر واکسن را آورده بود و توزیع شده، واکسن و واردات آن به خصوص نوع فایزر آن در حد صحبتی بود که فقط آن صحبت اولیه منتشر شد اما هیچ مطلبی جلو نرفت و بحث واردات .

- رییس جمعیت هلال احمر ضمن تکذیب ورود واکسن فایزر به کشور، توضیح داد: اینکه گفته می شود جمعیت هلال احمر واکسن را آورده بود و توزیع شده، واکسن و واردات آن به خصوص نوع فایزر آن در حد صحبتی بود که فقط آن صحبت اولیه منتشر شد اما هیچ مطلبی جلو نرفت و بحث واردات واکسن در همان مراحل ابتدایی اولیه منتفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه چندی پیش ایرانیان مقیم آمریکا اعلام آمادگی کردند تا تعدادی واکسن فایزر به ایران اهدا کنند، گفت: واردات واکسن در همان مراحل ابتدایی و بررسی باقی ماند، بنابراین جمعیت هلال احمر تاکنون هیچ واکسنی را نه تهیه و نه توزیع کرده است.

کریم همتی روز یکشنبه در گفت وگویی تلویزیونی افزود: درخصوص واردات واکسن فایزر چندی پیش پیشنهادی از سوی ایرانیان مقیم امریکا ارائه شد که در حال بررسی موضوع بودیم که مثل همیشه کار به کندی پیش رفت و با توجه به بد عهدی که آمریکایی ها در مراحل قبلی کمک های بین المللی داشتند و با توجه به مرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن فایزر وارد کشور نشده است

واکسن فایزر وارد کشور نشده است