مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 04:302021-01-11پزشكي

زنگ های هشدار کرونایی برای 3 شهر گیلان به صدا درآمده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه سه شهرستان ماسال، لنگرود و رودسر در وضعیت هشدار قرار دارند، گفت: شهروندان باید دستور العمل ها را رعایت کنند.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با شهروندان اقدامات ویژه در دستور کار قرار گیرد.

حیدرزاده با تاکید بر اینکه افرادی که تمایل به نمونه گیری دارند می توانند با ارتباط با سامانه 4030 و یا ورود به سامانه مندرج در سایت دانشگاه گیلان مراجعه کنند، افزود: برای تشخیص وضعیت افراد و نمونه گیری هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به 470 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند، تصریح کرد: این تعداد در مقایسه با یک ماه گیلان در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه آمار مبتلایان در گیلان در یک شرایط ثابت باید به زیر صد نفر برسد، اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته 102 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان ها بستری شده اند که 18 نفر در شرایط نامساعد این بیماری قرار داشته و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

حیدر زاده از شهروندان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی به کمک کادر درمان جهت مهار بیماری کرونا بپردازند، افزود: بیش از صد نفر از بیماران کرونایی گیلان در بخش مراقبت های ویژه بستری اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ های هشدار کرونایی برای 3 شهر گیلان به صدا درآمده است

زنگ های هشدار کرونایی برای 3 شهر گیلان به صدا درآمده است