مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:102021-01-11ورزشي

تیم هندبال فرازبام خاییز نوین دهدشت در انتظار تحقق وعده مسئولان


با توجه به قول مساعد مسئولان استانی و شهرستانی برای حمایت تیم فرازبام خاییز دهدشت و با توجه به اینکه فقط چند روز دیگر تا اعزام تیم به مسابقات مانده است انتظار می رود استاندار محترم استان و فرماندار شهرستان کهگیلویه و سایر مسئولان رفیق نیمه راه نباشند .

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با توجه به قول مساعد مسئولان استانی و شهرستانی برای حمایت تیم فرازبام خاییز دهدشت و با توجه به اینکه فقط چند روز دیگر تا اعزام تیم به مسابقات مانده است انتظار می رود استاندار محترم استان و فرماندار شهرستان کهگیلویه و سایر مسئولان رفیق نیمه راه نباشند و این تیم را بدون هرگونه دغدغه راهی مسابقات نمایند.

تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت طی چند سال اخیر به عنوان یک تیم نوظهور شروع به فعالیت کرد و مقابل حریفان قدرتمند کشور به موفقیت های خوبی راه پیدا کرد.

گرچه از شهرستان کهگیلویه به عنوان شهرستانی محروم یاد می شود اما نام تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت این شهرستان را در کل کشور پرآوازه کرد و شاهد موفقیت و قهرمانی های زیادی توسط این تیم در سطح کشور بودیم.

این تیم تنها متعلق به شهرستان کهگیلویه نیست و یک به عنوان یک ظرفیت مهم برای استان کهگیلویه و بویراحمد تلقی می شود و برای پیشرفت این تیم نیاز است همه مسئولان استانی و شهرستانی در حمایت از این تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هندبال فرازبام خاییز نوین دهدشت در انتظار تحقق وعده مسئولان

تیم هندبال فرازبام خاییز نوین دهدشت در انتظار تحقق وعده مسئولان