مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:302021-01-11دانش

پذیرش دانشجو در 89 کد رشته دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان از پذیرش بدون کنکور دانشجو در 89 کد رشته در نیم سال دوم تحصیلی در مراکز علمی کاربردی این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان از پذیرش بدون کنکور دانشجو در 89 کد رشته در نیم سال دوم تحصیلی در مراکز علمی کاربردی این استان خبر داد.

محمد تقی قربانیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1399 برای ترم بهمن ماه این دانشگاه انجام می شود.

وی افزود: پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت برای نیمسال دوم، در 12 مرکز علمی کاربردی استان سمنان و در 89 کد رشته محل انجام می شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سمنان اظهار داشت : دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی سمنان درای 89 کد رشته محل است که در مقطع کاردانی 57 کدرشته محل و در مقطع کارشناسی 32 کدرشته محل در این مرحله پذیرش دانشجو خواهند داشت.

قربانیان ادامه داد: متقاضیان می توانند در مقطع کاردانی و کارشناسی با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 89 کد رشته دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان

پذیرش دانشجو در 89 کد رشته دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان