مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 05:402021-01-11اقتصادي

تولید و صادرات نانو جاذب هایی برای تصفیه روغن و جداسازی مواد


یکی از شرکت های صنعتی نانو جاذب های زئولیتی را برای جداسازی انواع مختلف سیالات و گازها و همچنین تصفیه روغن تولید کرده و موفق به صادرات آن نیز شده است.

- یکی از شرکت های صنعتی نانو جاذب های زئولیتی را برای جداسازی انواع مختلف سیالات و گازها و همچنین تصفیه روغن تولید کرده و موفق به صادرات آن نیز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میزان تولید نانو جاذب های زئولیتی در این شرکت به طور متوسط 1600 تن در ماه و میزان فروش آن 18 هزار تن در سال است و این شرکت توانسته به واسطه تولید این محصول برای 600 نفر ایجاد اشتغال کند، ضمن آنکه توانسته این محصول را به کشورهای مالزی و ترکیه صادر کند.

زئولیت یک ماده معدنی تشکیل شده از آلومینوسیلیکات های بلوری و هیدراته فلزات قلیایی و قلیایی خاکی مانند سدیم، کلسیم، منیزیم، استرانسیم و باریم هستند و از آنجایی که این ماده ساختاری متخلخل داشته و در صنعت به عنوان جاذب سطحی مطرح بوده، به طور گسترده برای تصفیه آب و به عنوان کاتالیزور مورد استفاده قرار می گیرد.

زئولیت ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی تولید می شوند و خواص شیمیایی و فیزیکی متفاوتی دارند.

زئولیت های طبیعی در جایی ایجاد می شوند که سنگ های آتشفشانی و لایه های خاکستر با آب های زیرزمینی قلیایی واکنش نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و صادرات نانو جاذب هایی برای تصفیه روغن و جداسازی مواد

تولید و صادرات نانو جاذب هایی برای تصفیه روغن و جداسازی مواد