مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:002021-01-11اقتصادي

درآمد 750 هزار تومانی کودک خیابانی در یک روز شیراز


مدیرکل بهزیستی فارس از درآمد 750 هزار تومانی کودک خیابانی در یک روز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق کشفی نژاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با توجه به دیدار میدانی و مصاحبه شخصی با کودکان خیابانی از درآمد 100 هزار تومانی آنها در چند ساعت از روز تا 750 هزار تومان در یک روز خبر داد.

وی افزود: دست کریم و دل رحیم مردم ایران و فارس، زبانزد است و این موجب می شود که بچه های خیابان گرد با کمک های شفقت بار مردم از تحصیل و بازی باز مانده و در دام سودجویان اقتصادی قرار گیرند.

کشفی نژاد ادامه داد: این کودکان با خروج از خانه در معرض خیلی از مسائل خارج از کنترل مثل باندهای بزهکار، بیماری های مختلف و آسیب های جدی قرار می گیرند.

وی همچنین گفت: وقتی هر کودک خیابانی به راحتی یک اسکناس 10 هزار تومانی را از مردم دریافت می کند در آینده با مبالغ کمتر قانع نمی شود و به یک درآمد بدون حساب و کتاب عادت می کند.

مدیرکل بهزیستی فارس در بیان اصلی ترین چالش در بحث کودکان خیابانی اظهار کرد: ما باید رفتار خودمان را کنترل کنیم و بدون فکر به عواقب این موضوع به اینگونه از بچه ها کمک مستقیم نکنیم.

وی همچنین به حمایت سازمان بهزیستی و حضور کادر تخصصی تعلیم دیده جهت جلب این کودکان و قرار دادن آنها در مسیر مشاوره و توانمندسازی اشاره کرد و ادامه داد: مردم باید با ما همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 750 هزار تومانی کودک خیابانی در یک روز شیراز

درآمد 750 هزار تومانی کودک خیابانی در یک روز شیراز