مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:102021-01-11سياسي

زکات قزوین به مرز 23 میلیارد تومان رسید


رییس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 9 ماهه سال جاری زکات جمع آوری شده در استان قزوین به مرز 23 میلیارد تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) حجت الاسلام باب اله شهسواری در دیدار با امام جمعه نرجه بیان کرد: زکات دستور الهی است که همراه با نماز در قرآن از آن ذکر و یاد شده است.

وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده با کار گروهی در نقاط مختلف استان، طی 9 ماهه سال جاری زکات جمع آوری شده در استان قزوین به مرز 23 میلیارد تومان رسیده است.

رییس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این میزان زکات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد داشته است البته جمع آوری زکات با توجه به دیرکرد در پرداخت بهای تولیدات کشاورزان به مرور از سوی کشاورزان و باغ داران در حال پرداخت است.

وی با اشاره به اهمیت زکات افزود: قرآن بیانگر این نکته ظریف است که پرداخت خالصانه و سخاوتمندانه زکات و ادای شایسته و آگاهانه حقوق مالی و اقتصادی به محرومان، دنیای وجود انسان را از بداندیشی و بد رفتاری می پالاید، او را مصفا و خوش منش می سازد، به او نوعی آرامش روان و خشنودی وجدان می دهد و به سوی بالندگی انسانی اش اوج می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکات قزوین به مرز 23 میلیارد تومان رسید

زکات قزوین به مرز 23 میلیارد تومان رسید