مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 06:202021-01-11سياسي

پیکر شهید عسگری بعد از 33 سال در اسلامشهر تشییع می شود


فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر گفت: همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهید جاویدالاثر حشمت اله عسگری که پس از 33 سال تازه تفحص شده در اسلامشهر تشییع می شود.

- سرهنگ پاسدار هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: پیکر شهید جاویدالاثر حشمت اله عسگری پس از گذشت 33 سال دوری از خانواده به تازگی در تفحص های انجام شده شناسایی شد.

  وی گفت: پس از انجام اقدامات لازم و هماهنگی های به عمل آمده با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان در منزل شهید، خبر بازگشت پیکر شهید عسگری پس از 33 سال چشم انتظاری به مادر و خانواده این شهید اعلام و مقدمات دیدار و حضور اعضای خانواده شهید در معراج شهدا فراهم شده است.

  فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر با اشاره به اینکه خانواده شهدا اسوه و الگوی صبر و شکیبایی ایثار و هستند، بیان کرد: پیکر مطهر شهید عسگری همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان اسلامشهر تشییع و در جوار دیگر شهدای منطقه در گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) آرام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید عسگری بعد از 33 سال در اسلامشهر تشییع می شود

پیکر شهید عسگری بعد از 33 سال در اسلامشهر تشییع می شود