مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:252021-01-11دانش

آقای وزیر! به مشکلات دانشگاه ملایر رسیدگی کنید


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر، تشکل دانشجویی قرآن و عترت و هیئت دانشجویی منتظران ظهور در این دانشگاه طی نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار رسیدگی به مشکلات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر، تشکل دانشجویی قرآن و عترت و هیئت دانشجویی منتظران ظهور در این دانشگاه طی نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار رسیدگی به مشکلات این مجموعه علمی شدند.

متن نامه بدین شرح است باسمه تعالی جناب آقای دکتر غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ سلام علیکم؛ با سلام و صلوات بر پیامبر اکرم (ص) و عرض ادب و احترام خدمت حضرتعالی، همانگونه که مستحضر هستید تولید علم و دانش بزرگترین عامل پیشرفت کشور و تنها راه حل برون رفت از مشکلات مختلف کشور در حوزه های گوناگون از جمله اقتصاد است و چشم امید امام خامنه ای عزیزمان و ملت شریف ایران به تولید و تکمیل چرخه علمی کشور بوده و به همین دلیل مراکزی که مسئول این امر مهم به شمار می آیند از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

امروزه نیز دانشگاه ها باید به ایفای این نقش حیاتی پرداخته و با تربیت صحیح جوانان که به راستی سرمایه های گرانبهای این مرز و بوم هستند راهگشای مسیر تولید علم، دانش و ترقی باشند، اما متاسفانه مشکلات عدیده ای که وجود دارد بعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر! به مشکلات دانشگاه ملایر رسیدگی کنید

آقای وزیر! به مشکلات دانشگاه ملایر رسیدگی کنید