مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:352021-01-11اجتماعي

منشاء دود مجتمع پتروشیمی ایلام چیست؟


از چند روز گذشته مردم ایلام هوای زمستانی را با دود غلیظ پتروشیمی ایلام تجربه می کنند،دودی که رییس مجتمع پتروشیمی ایلام آن را ناشی از سوختن گاز اتیلن پتروشیمی ایلام اعلام کرده و به مردم قول داده که مقطعی است و به تدریج کاهش پیدا می کند.

- آرش خزایی رییس مجتمع پتروشیمی ایلام ، در نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا، با بیان اینکه دغدغه پرسنل پتروشیمی ایلام حفظ محیط زیست و جلوگیری از الودگی های زیست محیطی است ، اظهار کرد: کارکنان و خانواده های کارکنان نیز در این منطقه زندگی می کنند و مدیران پتروشیمی از محیط زیست غافل نبوده اند.

وی با بیان اینکه در سال 97 پتروشیمی ایلام موفق به دریافت تندیس سیمین صنعت سبز کشور شده است افزود: در سال 98 نیز اخطاریه سازمان محیط زیست مبنی بر آلایندگی پتروشیمی ایلام دریافت نشده است.

خزایی ادامه داد:فلرینگ پتروشیمی ایلام به تدریج روند کاهشی را شاهد خواهد بود و با نرمال سازی و تثبیت شرایط راه اندازی الفین،تا پایان سال فلرینگ به اتمام خواهد رسید.

رییس مجتمع پتروشیمی ایلام افزود:ایستگاه سنجش آلاینده های زیست محیطی از طریق پتروشیمی خریداری و پس از جانمایی توسط شهرداری چوار نصب خواهد شد.

خزایی با بیان اینکه ظرف یک ماه آینده پساب ضلع غربی پتروشیمی ایلام حذف خواهد شد افزود:تصفیه خانه ZLE با برترین تکنولوژی روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشاء دود مجتمع پتروشیمی ایلام چیست؟

منشاء دود مجتمع پتروشیمی ایلام چیست؟