مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 07:502021-01-11سياسي

اختصاص یک میلیاردو800میلیون تومان به حوزه های آبخیز بحرانی پاکدشت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اختصاص یک میلیاردو800میلیون تومان به حوزه های آبخیز بحرانی پاکدشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نقی حیدریان صبح دوشنبه در دیدار با مهدی یوسفی جمارانی، سرپرست فرمانداری پاکدشت ضمن ارائه گزارشی از سیمای منابع طبیعی و آبخیزداری و اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل، اجرای طرح کاداستر اراضی ملی را از سیاست های راهبردی مجموعه منابع طبیعی و بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: با تعامل خوبی که با ادارات ثبت در سطح استان تهران و عزم و اراده ای که وجود دارد، در صدد هستیم تا پایان سال 1400 تمامی عرصه های ملی و دولتی استان زیر پوشش طرح کاداستر قرار گیرد و برای کل این اراضی اسناد تک برگ صادر شود.

وی ابراز داشت: شهرستان پاکدشت دارای حدود 32 هزار هکتار اراضی ملی است که تاکنون حدود 6 هزار هکتار از این اراضی کاداستری شده و اقدامات لازم برای صدور اسناد تک برگ 8 هزار هکتار دیگر این اراضی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران بیان داشت: عملیات آبخیزداری و آبخوان داری از طرح های محوری سال جاری است که در سطح استان تهران و همچنین شهرستان پاکدشت به مرحله اجرا در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیاردو800میلیون تومان به حوزه های آبخیز بحرانی پاکدشت

اختصاص یک میلیاردو800میلیون تومان به حوزه های آبخیز بحرانی پاکدشت