مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:252021-01-11بين الملل

تحرکات مسئولان عراقی درباره انتخابات ششم ژوئن


منابع سیاسی عراق اعلام کردند، طی روزهای آتی دیدارها و نشست های فشرده ای میان رهبران و گروه های سیاسی برای مشخص کردن سرنوشت انتخابات زودهنگام برگزار خواهد شد.

- منابع سیاسی عراق اعلام کردند، طی روزهای آتی دیدارها و نشست های فشرده ای میان رهبران و گروه های سیاسی برای مشخص کردن سرنوشت انتخابات زودهنگام برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، یک منبع سیاسی عراقی اعلام کرد: هفته کنونی شاهد تحرکات سیاسی به رهبری برهم صالح، رییس جمهور عراق با رهبران سیاسی و کمیته عالی مستقل انتخابات خواهیم بود.

هدف از دیدارها مشخص شدن موضع نهایی درباره انتخابات است به ویژه به این دلیل که انتخابات در سایه بحران ها و اختلافات برگزار می شود.

کمیته مستقل انتخابات باید موضع نهایی خود را مشخص کند که آیا قادر به برگزاری انتخابات در موعد مقرر هست یا باید موعد دیگری تعیین شود.

این منبع افزود: بعد از تکمیل مذاکرات به صورت رسمی اعلام خواهد شد که در تاریخ تعیین شده توسط دولت یعنی ششم ژوئن انتخابات برگزار خواهد شد یا خیر.

از جمله مسائلی که نیاز به تصمیم گیری نهایی از سوی تمام گروه های سیاسی دارد موضوع برگزاری انتخابات از طریق کارت الکترونیکی برای ممانعت از تقلب و همچنین نظارت سازمان ملل بر انتخابات و اختصاص اموال کافی برای آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات مسئولان عراقی درباره انتخابات ششم ژوئن

تحرکات مسئولان عراقی درباره انتخابات ششم ژوئن