مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:102021-01-11اقتصادي

خط آب دوکوهک به معالی آباد ارتباطی با خطوط انتقال آب درودزن به شیراز ندارد


مدیر عامل شرکت آبفای شیراز تاکید کرد که اجرایی شدن و تلاش برای تکمیل پروژه خط انتقال آب از مخزن دوکوهک به ابتدای معالی آباد، ارتباطی با خطوط انتقال آب از سد درودزن به مخزن معالی آباد و شیراز ندارد.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت آبفای شیراز تاکید کرد که اجرایی شدن و تلاش برای تکمیل پروژه خط انتقال آب از مخزن دوکوهک به ابتدای معالی آباد، ارتباطی با خطوط انتقال آب از سد درودزن به مخزن معالی آباد و شیراز ندارد.

بهمن بهروزی در گفت و گو با ایسنا و با تاکید براینکه، انتشار خبری مبنی بر نهایی شدن خط انتقال آب از درودزن به مخزن معالی آباد شیراز، هم اشتباه برداشت خبرنگار و هم به نوعی اشتباه در انتقال خبر بوده است، گفت: اجرای خط انتقال آب از سد درودزن به شیراز، وظیفه سازمان آب منطقه ای فارس بوده و در حیطه اختیارات شرکت آبفای شیراز قرار ندارد.

او گفت: فاز یک خط انتقال آب از سد درودزن به شیراز، تابستان امسال و توسط سازمان آب منطقه ای فارس اجرا و براساس آن میزان 750 لیتر بر ثانیه، آب به مخزن دوکوهک رسید و پس از آن با مدیریت شرکت آبفای شیراز، با استفاده از خطوط و زیرساخت های موجود، برای تقویت تامین آب شهرستان شیراز استفاده شد.

بهروزی خاطرنشان کرد: بخشی از پروژه خط انتقال آب از درودزن به شیراز، در محدوده مخازن دوکوهک و معالی آباد، از سوی سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط آب دوکوهک به معالی آباد ارتباطی با خطوط انتقال آب درودزن به شیراز ندارد

خط آب دوکوهک به معالی آباد ارتباطی با خطوط انتقال آب درودزن به شیراز ندارد