مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 09:552021-01-11سياسي

رتبه بندی فرهنگیان، یک چالش بی پایان/ آیا باید مجلس وارد شود؟


«تا زمانی که قانون رتبه بندی معلمان در مجلس تصویب نشود انتظار اجرایی شدن کامل آن را نمی توان داشت» این را کارشناسان می گویند اما دولت اعتقاد دارد طبق قانون برنامه ششم توسعه نیازی به ارسال لایحه به مجلس در مورد این قانون نیست.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس: فقدان انگیزه در مورد اشاره قرار گرفته است، اما دولت ها اهتمام کافی برای انجام این مهم را از خود نشان نداده اند.

در دولت دوازدهم هم این موضوع مطرح شده است، به گفته قاسم احمدی لاشکی، معاون وزیر آموزش و پرورش: لایحه رتبه بندی با امضای وزیر آموزش و پرورش به دولت ارسال شده و در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی نهایی است و دولت نیز قول داده است که آن را به طور کامل در سال 1400 اجرا کند.

در ادامه گزارش به لزوم انجام رتبه بندی  و دلایل به سرانجام نرسیدن آن پرداخته می شود.

*لزوم ایجاد انگیزه در معلمان نقش معلم به عنوان اثرگذارترین عنصر در فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان امری پذیرفته شده است و سخن گزافه ای نخواهد بود اگر گفته شود معلم ، زیربنای تحول در نظام آموزشی است.

طرح رتبه بندی معلمان بعد از آنکه سالها زمان صرف تدوین آن شد، از رونمایی تا رسیدن آن به خط پایان، فقط سه ماه زمان برد و در اقدامی عجیب، این طرح به طور کلی کنار گذاشته شد تا بخشنامه جدید اعمال امتیازات قانون مدیریت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی فرهنگیان، یک چالش بی پایان/ آیا باید مجلس وارد شود؟

رتبه بندی فرهنگیان، یک چالش بی پایان/ آیا باید مجلس وارد شود؟