مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 10:202021-01-11سياسي

جمع آوری 195 کتاب حوزه دفاع مقدس در لرستان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: تاکنون 195 کتاب مرتبط با دفاع مقدس استان، در این اداره کل جمع آوری شده که نسبت به تعداد رزمندگان و نقش استان در دوران دفاع مقدس، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: تاکنون 195 کتاب مرتبط با دفاع مقدس استان، در این اداره کل جمع آوری شده که نسبت به تعداد رزمندگان و نقش استان در دوران دفاع مقدس، بسیار اندک است.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی در استان، اظهار کرد: تشکیل این قرارگاه فرصت مناسبی است که مربیان آموزشی پیشکسوت دوران دفاع مقدس می توانند از آن استفاده کرده و بار دیگر دور هم جمع شوند که با وجود این موقعیت امروز هر مربی آموزش نظامی که در این قرارگاه حضور پیدا نکند در حق خودش و همه رزمندگان ظلم کرده است.

وی با تأکید بر ثبت خاطرات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، افزود: مسئولیت خطیر ما ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس است و تا زمانی که تمام خاطرات را ثبت نکنیم، ماموریت ما پایان نیافته است.

رشیدی گفت: تاکنون 195 کتاب مرتبط با دفاع مقدس لرستان، در این اداره کل جمع آوری شده که نسبت به تعداد رزمندگان و نقش این استان در دوران دفاع مقدس، بسیار اندک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 195 کتاب حوزه دفاع مقدس در لرستان

جمع آوری 195 کتاب حوزه دفاع مقدس در لرستان