مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:202021-01-11سياسي

شرایط آبی کرونایی کاملاً شکننده است


هنوز برای وضعیت «آبی کرونایی» دستورالعمل نداریم و در این راستا منتظر اعلام نحوه اعمال محدودیت های آبی کرونایی از طریق ستاد ملی کرونا هستیم.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: هنوز برای وضعیت آبی کرونایی دستورالعمل نداریم و در این راستا منتظر اعلام نحوه اعمال محدودیت های آبی کرونایی از طریق ستاد ملی کرونا هستیم.

سعید کتابی دوشنبه 22 دی ماه در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونای شهرستان اسدآباد، با اشاره به وضعیت آبی شهرستان اظهار کرد: وضعیت آبی به معنای کم خطر یکی از وضعیت های جدید در بحث رنگ بندی شرایط کرونایی بوده و این شرایط کاملاً شکننده است و با کوچکترین بی مبالاتی و سهل انگاری وضعیت به شرایط قبل بازخواهد گشت که در این راستا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری ها همچنان الزامی است.

وی با بیان اینکه دورهمی ها و تجمعات در هر شرایطی حتی سفید ممنوع است، تصریح کرد: در صورتی که در سطح روستاها مواردی از مراسم ها و تجمعات مشاهده شود ضمن تذکر کتبی، با تهیه مستندات لازم دستگاه قضا ورود پیدا کرده و با آنها برخورد می کند.

کتابی با اشاره به اینکه 80 درصد بستری ها و 70 درصد فوتی های کرونایی در سطح کشور کاهش داشته است، یادآور شد: براساس آمار 52 درصد عامل ایجاد و شیوع کرونا شرکت در اجتماعات و 40 درصد دورهمی های خانوادگی بوده که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط آبی کرونایی کاملاً شکننده است

شرایط آبی کرونایی کاملاً شکننده است