مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 11:302021-01-11اقتصادي

23 درصد خودروهای سنگین آلاینده اند/ کنترل کنار جاده ای معاینه فنی خودروهای دیزلی


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از کنترل کنار جاده ای معاینه فنی خودروهای سنگین با همکاری پلیس تهران بزرگ خبر داد و گفت: 23 درصد خودروهای سنگین آلاینده اند.

- حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره وضعیت معاینه فنی خودروهای سنگین و کنترل کنار جاده معاینه فنی این خودروها اظهار داشت: از پاییز امسال با همکاری پلیس تهران بزرگ، کنترل کنار جاده ای معاینه فنی خودروهای سنگین و دیزلی انجام می گیرد.

  وی افزود: بر همین اساس، معاینه فنی خودروهای سنگین دیزلی در 70 نقطه به صورت تصادفی بررسی می شود و تست آلایندگی از این خودروها صورت می گیرد.

  مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: براساس بررسی هایی که انجام گرفته، در سطح شهر تهران، 10 درصد خودروهای سنگین فاقد معاینه فنی بودند که این نشان می دهد که یا این خودروهای اعمال قانون نمی شوند و یا جریمه 50 هزار تومانی نداشتن معاینه فنی برای آنها بازدارنده نیست.

  مقدم خاطرنشان کرد: از نتایج دیگری که براساس کنترل کنار جاده ای معاینه فنی خودروهای سنگین به دست آمده، مشخص شده 23 درصد خودروهای فنی آلاینده اند و به عبارتی تولید آلودگی در هوای تهران می کنند، بنابراین این موضوع نیز نشان می دهد یا مراکز معاینه فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 درصد خودروهای سنگین آلاینده اند/ کنترل کنار جاده ای معاینه فنی خودروهای دیزلی

23 درصد خودروهای سنگین آلاینده اند/ کنترل کنار جاده ای معاینه فنی خودروهای دیزلی