مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 12:302021-01-11اقتصادي

احراز هویت سامانه سجام توسط سهام داران عدالت در شاهرود


سرپرست فرمانداری شاهرود با تاکید بر احراز هویت سامانه سجام توسط سهام داران عدالت در این شهرستان، گفت: پیش شرط حضور در بازار سرمایه در واقع سجامی شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی در نشست اطلاع رسانی سهام عدالت شاهرود که ظهر دوشنبه در سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به الزام سجامی شدن از سوی سهام داران، بیان کرد: پیش شرط حضور در بازار سرمایه و هرگونه امکان خرید و یا فروش سهام شرکت سرمایه گذاری منوط به ثبت نام در سامانه سجام است.

وی با بیان اینکه دریافت کد برای همه سهام داران اعم از آنانی که روش مستقیم و یا غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، الزامی است، افزود: سهام داران می بایست با ثبت نام در سامانه جامع الکترونیکی مشتریان سجام، احراز هویت شوند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه سجام توسط شرکت های مدیریت سهام برای افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، صورت می گیرد، گفت: امکان معامله سهام و دریافت سود عملکرد سالیانه فقط با دریافت کد بورسی امکان پذیر است.

جلالی با بیان اینکه امکان وثیقه گذاری برای دریافت تسهیلات بانکی نیز درباره سهام عدالت وجود دارد، تاکید کرد: برای مشارکت در افزایش سرمایه احتمالی و امکان وثیقه گذاری، حتماً باید در سجام عضو بود و کد بورسی دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز هویت سامانه سجام توسط سهام داران عدالت در شاهرود

احراز هویت سامانه سجام توسط سهام داران عدالت در شاهرود