مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 13:452021-01-11سياسي

اصناف استان فارس نقش فراوانی در مدیریت شیوع کرونا داشتند


اصناف استان مهمترین و اثرگذارترین نقش را در مدیریت کرونا در فارس داشته اند و همکاری آنان موجب شد تا فارس در این خصوص موفق تر از سایر استان ها عمل کند.

- شیراز - معاون استانداری فارس گفت: اصناف استان مهمترین و اثرگذارترین نقش را در مدیریت کرونا در فارس داشته اند و همکاری آنان موجب شد تا فارس در این خصوص موفق تر از سایر استان ها عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاصناف فارس برای حفظ جان و سلامت خود و دیگران در اسفند 98 و فروردین 99 به صورت خودجوش و داوطلبانه به ستاد استانی مقابله با کرونا پیشنهاد اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها را دادند.

قاسم پور با اشاره به اعمال تعطیلی صنوف پس از ساعت 18 در استان بیان کرد: با وجود فشار اقتصادی روی اصناف، داشتن بدهی و عوارض و به ویژه در نوروز که اوج درآمدزایی آنها بود، اصناف فارس در تعطیلی واحدهای همکاری مطلوبی داشتند و موجب نجات خود و دیگران شدند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: نتیجه این مسئولیت پذیری اصناف استان امروز، آبی شدن وضعیت 19 شهرستان فارس است.

قاسم پور با تاکید بر اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی گفت: با اجرای این طرح نیز شاهد کاهش تست های مثبت از 54 درصد به 14 درصد در 50 روز گذشته شده ایم و اشغال تخت های بیمارستانی به همت کادر درمان از 100 درصد به 20 درصد طی 2 ماه اخیر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف استان فارس نقش فراوانی در مدیریت شیوع کرونا داشتند

اصناف استان فارس نقش فراوانی در مدیریت شیوع کرونا داشتند