مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 14:552021-01-11سياسي

شهدای مدافع حرم از آرمان های اسلام دفاع کردند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شهدای مدافع حرم از آرمان های اسلام دفاع کردند و عاشقانه با مجاهدت های خود پرچم اسلام را در منطقه برافراشته نگه داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم غلامحسین دهقان آزاد با بیان اینکه خون شهدا موجب اقتدار بیش از پیش نظام است گفت: راه و رسم شهدا گم شدنی نیست و با هر قطره خون شهدا پرچمی برافراشته می شود.

شهدای مدافع حرم از آرمان های اسلام دفاع کردند و عاشقانه با مجاهدت های خود پرچم اسلام را در منطقه برافراشته نگه داشته اند.

وی افزود: اگر این شهدای مدافع حرم نبودند اثری از اسلام، ارزش ها، قرآن و جمهوری اسلامی نبود، امروز برکات و خیرات خون شهدا قابل مشاهده است، دشمنان بدانند با خون هر شهید روز به روز ریشه های نظام اسلامی در جهان گسترده تر و محکم تر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد استان البرز گفت: شهدای مدافع حرم مایه افتخار و مباهات ملت ایران هستند و امنیت حاکم در کشور به برکت خون شهیدان و به ویژه شهدای مدافع حرم است.

شهید والامقام دهقان آزاد پس از حضور در صحنه های نبرد حق علیه باطل از جمله 8 سال دفاع مقدس و سالها مجاهدت در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب بالاخره مزد تلاش های خود را دریافت کرد و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم از آرمان های اسلام دفاع کردند

شهدای مدافع حرم از آرمان های اسلام دفاع کردند