مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 14:552021-01-11حوادث

دستگیری عوامل کلیپ هنجارشکنانه فضای مجازی کرمانشاه


رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل کلیپ هنجارشکنانه فضای مجازی کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن حیدری بعد از ظهر امروز اظهار کرد: طی روزهای اخیر و پس از انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی که میان شهروندان بازتاب منفی داشت رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، افراد مرتبط با تهیه این کلیپ ساختارشکنانه را شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری پس از هماهنگی با مراجع قضایی انجام شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: در همین راستا خواننده، بازیگر، سفارش دهنده و کارگردان این کلیپ به همراه مدیر تالار پذیرایی که کلیپ در آن ضبط شده بود و عامل انتشار دهنده کلیپ در فضای مجازی دستگیر شدند.

حیدری تصریح کرد: پلمب تالار محل ضبط و مسدود سازی صفحه ای که کلیپ در آن تهیه و منتشر شده بود از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می کند، خاطر نشان کرد: شهر شهید پرور کرمانشاه جای اینگونه اقدام ها و رفتارهای خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون رفتار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل کلیپ هنجارشکنانه فضای مجازی کرمانشاه

دستگیری عوامل کلیپ هنجارشکنانه فضای مجازی کرمانشاه