مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 15:252021-01-11اقتصادي

کندن 130 هزار چاله برای غرس نهال در پایاب سد آزاد کردستان


130 هزار چاله برای غرس نهال در پایاب سد آزاد کردستان کنده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در بازدید از طرح احداث باغات پایاب سد آزاد که با حضور استاندار کردستان صورت گرفت، اظهار کرد: طبیعتا اجرای چنین پروژه هایی تاثیر بسزایی در اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس عنوان کرد: در مجموع با اجرای این پروژه برای بیش از یک هزار و 140 خانوار در منطقه کلاترزان  شغل دائم ایجاد می شود.

سردار حسینی با بیان اینکه و تا پایان امسال نیز بخش عمده ای از طرح را در اختیار روستاییان قرار می دهیم، خاطرنشان کرد: این طرح به سپاه بیت المقدس و بسیج سازندگی واگذار شده است، تمام تلاش خود را به کار می گیریم با سرعت پروژه را اجرا کنیم و قبل از سال جدید بخش زیادی از کار انجام شود.

وی تصریح کرد: کندن 130 هزار چاله برای غرس نهال در پایاب این سد باید انجام شود که در حال حاضر روزانه 10 هزار چاله توسط نیروهای این نهاد و بسیج در پایاب سد آزاد کنده می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان اینکه 13 دستگاه برای اجرای این کار در حال فعالیت است، گفت:  اجرای احداث باغات در 2  هزار و 100 هکتار در قالب فاز اول پروژه انجام می شود که پیش بینی شده در مجموع 850 هزار چاله برای کاشت نهال حفر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندن 130 هزار چاله برای غرس نهال در پایاب سد آزاد کردستان

کندن 130 هزار چاله برای غرس نهال در پایاب سد آزاد کردستان