مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 15:502021-01-11بين الملل

خرازی: آینده ای متفاوت در انتظار روابط ایران و کره جنوبی است


رییس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان تأکید کرد: در چهار سال اخیر تغییرات راهبردی در روابط جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی رخ داده است و این موجب می شود آینده روابط متفاوت از گذشته باشد.

- رییس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان تأکید کرد: در چهار سال اخیر تغییرات راهبردی در روابط جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی رخ داده است و این موجب می شود آینده روابط متفاوت از گذشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چویی جونک کان، قائم مقام وزیر امور خارجه کره جنوبی در ملاقات با سید کمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی ضمن تأکید بر اهمیت روابط ایران و کره جنوبی و اراده سئول برای گسترش همکاری ها از مشکلات ناخواسته ای که بر روابط دو کشور تحمیل شده است، ابراز تأسف و در همین حال، اظهار امیدواری کرد که بتوان با رفع مشکلات موجود، گام های مؤثری در جهت توسعه پایدار روابط و همکاری های بین دو کشور برداشت.

خرازی با اشاره به احترام مردم ایران به مردم کره از رویکرد دولت کره و شرکت های کره ای در تسلیم نسبت به فشارهای آمریکا و مشارکت در تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران شدیداً انتقاد کرد و اظهار داشت: در گذشته روابط خوبی میان ایران و کره جنوبی برقرار بود اما در حال حاضر متأسفانه به دلیل تبعیت دولت کره از فشارهای آمریکا 7 میلیارد دلار دارایی های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: آینده ای متفاوت در انتظار روابط ایران و کره جنوبی است

خرازی: آینده ای متفاوت در انتظار روابط ایران و کره جنوبی است