مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 16:002021-01-11اقتصادي

دلیل قطعی برق بخشی از شهر اردبیل در شب گذشته چه بود؟


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: شامگاه گذشته، همزمان سه فیدر پست 63KV اردبیل غربی به صورت ناخواسته دچار قطعی و خاموشی برق شد و برق بخشی از مشترکان مناطق غرب شهر اردبیل به علت عیوب حادث قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در روزها و شب هایی که سرمای اردبیل به چندین درجه زیر صفر می رسد و گرمایش بیشتر منازل از طریق سیستم پکیج که وابسته به برق است، انجام می شود، قطعی برق موجب کاهش دمای منازل و رنجش مردم خواهد شد.

قطعی چندین ساعته برق بخش هایی از اردبیل در شب گذشته باعث شد تا مردم جویای دلیل این خاموشی باشند.

در پیگیری این مطالبه مردمی، حسین قدیمی با اشاره به قطعی برق بخشی از شهر اردبیل در شامگاه گذشته، اظهار کرد: زنجیره تولید، انتقال فوق توزیع و توزیع برق، فرایندی است که شرکت های توزیع در پیشانی آن قرار دارند و هرگونه مشکل و عیب حادث شده در این مراحل در شرکت های توزیع برق نمایان می شود.

وی افزود: شامگاه گذشته در ساعت 22:21 همزمان سه فیدر پست 63KV اردبیل غربی به صورت ناخواسته دچار قطعی و خاموشی برق شد و برق بخشی از مشترکان مناطق غرب شهر اردبیل به علت عیوب حادث قطع شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: اکیپ های عملیاتی بلافاصله جهت برطرف کردن اتصالی و تأمین برق مشترکان در چندین مرحله اقدام نمودند که عمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل قطعی برق بخشی از شهر اردبیل در شب گذشته چه بود؟

دلیل قطعی برق بخشی از شهر اردبیل در شب گذشته چه بود؟