مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 21:002021-01-11اقتصادي

نهال کاری 1000 هکتار از اراضی پایاب سد آزاد سنندج


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج سازندگی اجرای پروژه توسعه باغات اراضی پایاب سد آزاد را بر عهده گرفته و تا پایان سال جاری هزار هکتار نهال کاری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیدصادق حسینی عصر دوشنبه در بازدید از طرح احداث مجتمع توسعه باغات اراضی پایاب سد آزاد سنندج اظهار کرد: با اجرای این پروژه تحولی شگرف در اقتصاد مردم منطقه ایجاد خواهد شد و هزار و 140 خانوار به صورت مستقیم منتفع خواهند شد.

وی افزود: کل این مجتمع چهار هزار و 300 هکتار بوده و در فاز اول آن دو هزار و 100 هکتار نهال کاری می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تا پایان سال جاری نیروهای بسیج سازندگی بیش از هزار هکتار را نهال کاری خواهند کرد و تمام تلاش خود را برای تسریع در اجرای این پروژه به کار خواهیم گرفت.

سردار حسینی اعلام کرد: هم اکنون روزانه 10 هزار چاله توسط نیروهای بسیج سازندگی در اراضی مورد نظر کنده می شود و پیش بینی می شود برای فاز اول این پروژه بیش از 850 هزار چاله برای کاشت نهال کنده شود.

استاندار کردستان نیز در این بازدید از همکاری ویژه مجموعه سپاه و بسیج سازندگی در اجرای این پروژه تقدیر کرد و گفت: اجرای این پروژه تحولی بزرگ در معیشت مردم منطقه دارد و امیدواریم در زمان مقرر و حتی زودتر به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهال کاری 1000 هکتار از اراضی پایاب سد آزاد سنندج

نهال کاری 1000 هکتار از اراضی پایاب سد آزاد سنندج