مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 04:302021-01-12دانش

اعطای بن کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه


معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از اعطای بن کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه در نخستین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبرداد.

- معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور اعلام کرد اعطای بن کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از اعطای بن کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه در نخستین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترمحمد هادی امین ناجی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: نخستین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شرکت ناشران خارجی و داخلی سراسر کشور از یکم لغایت ششم بهمن ماه به صورت مجازی از طریق سامانه www.

tehranbookfair.

ir برگزار و خرید کتاب از ناشران به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه (ketab.

ir) صورت می گیرد.

وی افزود: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان 200 هزار تومان است که از این مقدار 60 درصد، معادل 120 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان است و 40 درصد، معادل 80 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

دکتر امین ناجی در ادامه تصریح کرد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 400 هزار تومان است که از این مقدار 50 درصد، معادل 200 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و 50 درصد، معاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بن کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه

اعطای بن کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه