مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 09:102021-01-12فرهنگي

بازیگر ابد و یک روز : حاضرم واکسن ایرانی کرونا را بزنم


شیرین یزدان بخش، بازیگر فیلم سینمایی «ابد و یک روز» گفت: هر واکسنی خطرات خود را دارد و نمی توان گفت که نمونه های خارجی بی خطر هستند، اما ترجیح من استفاده از نمونه داخلی است.

- جی پلاس ، شیرین یزدان بخش، درباره آخرین مجموعه فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر که به دلیل بیماری کرونا به هیچ وجه سر کار نمی روم، با سنی که من دارم و سخت بودن رعایت پروتکل های بهداشتی سر صحنه رفتن من بازی با جانم است.

میزان نوشت؛ وی با اشاره به ایفای نقش در فیلم سینمایی آینده افزود: سال پیش در فیلم سینمایی آینده به کارگردانی امیر پورکیان حضور داشتم، نقشم در این فیلم دوست داشتنی و جالب بود و از حضور در کنار این گروه احساس خوبی داشتم، تا آنجا که می دانم کار برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده بود ولی در فهرست نهایی قرار نگرفت و به جشنواره نرسید.

بازیگر فیلم آینده درباره غیبت خود در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: هیچ وقت خودم را بازیگر حرفه ای ندانسته و نمی دانم، تاکنون هم اگر اتفاقی افتاده از خوش اقبالی من بوده است و به همین دلیل حسرت چیزی را نمی خورم، به امید خدا سال آینده باز هم در فیلمی بازی کرده و به جشنواره فیلم فجر می آیم.

وی در همین راستا ادامه داد: فعلا شرایط برای من به نحوی است که ترجیح می دهم که از سلامتی خودم حفاظت کنم، شاید برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر ابد و یک روز : حاضرم واکسن ایرانی کرونا را بزنم

بازیگر ابد و یک روز : حاضرم واکسن ایرانی کرونا را بزنم